marți, 24 iunie 2008

amintiri....tot amintiri

E vorba de mana ta. Si de privirea ta. E vorba si de parfumul tau. E vorba ca inca nu iti cunosc atingerile si cateodata ma trec fiorii cand ma gandesc la ele. Stiu ca sunt la fel de intense ca si saruturile tale. Dar nu iti cunosc nici sarutul. Dar sunt sigura ca buzele tale ma vor purta intr-o suferinta intensa caci nu voi mai putea trai fara ele. Tot tu esti cel pe care il vreau. Asa cum te-am vrut prima data. Dar te vreau mai mult! O sa tremur cand o sa te simt si tu o sa simti cum tremur. Respiratia mea calda si buzele tale reci. Transpiratia mea pe pielea ta uscata. Soaptele tale si strigatele mele. Siguranta ta si timiditatea mea. Spatele meu si gatul tau. Viata mea, lumea mea, tu! Sa fiu fata ta in sfarsit. Sa fiu fata ta pana la sfarsit.

"O femeie poate ierta câteodată un bărbat care încearcă să o seducă, dar niciodată pe bărbatul care ratează o ocazie atunci când i se oferă "

it happened again...ma uitam la el si imi muscam buzele...nu imi puteam lua ochii de pe buzele lui...totul pare asa de real...si imi place sa traiesc sentimentul asta...ma lasa fara respiratie, strang din picioare, ma joc cu parul, incerc sa imi revin, dar daca ma uit la el...ma apuca din nou...

Niciun comentariu: