vineri, 1 august 2008

no more "I love you's"


de fapt, nu ti-am spus-o niciodata. ti-am spus atatea nimicuri, ti-am povestit despre vreme, ti-am rezumat filme, am barfit lumea. ti-am soptit, ti-am strigat, ti-am si mimat!!
sunt o nebuna, in toate felurile, dar tu mi-ai format o legatura intre suflet, inima, minte si corp.
Am vrut sa iti spun de atatea ori. Am vrut sa ti-o arat. Am vrut sa ti-o spun cand m-ai intrebat. Am vrut sa ti-o spun de ziua ta. Am vrut sa ti-o spun cand erai la ea. Am vrut sa ti-o spun aseara cand m-ai lasat acasa.
Dar o stii. Pentru ca ti-am spus toate nimicurile, pentru ca sunt in cautare de orice motiv de discutie sa nu te plictisesc, fie si despre vreme, pentru ca iti recomand filme, pentru ca si tie iti place sa barfesti. Aduna toate astea si ti-am spus-o.
Ei bine, exact asta nu o sa mai fie.

Niciun comentariu: