marți, 26 august 2008

inceputul sfarsitului


Ai fost totul pentru mine. Nu cred ca exista vreun lucru pe care sa nu-l fi facut pentru tine, pentru fericirea ta. Am ajuns chiar sa iti consider fericirea ta ca si pe fericirea mea. Te priveam de te absorbeam. Te doream de te visam. Te iubeam de te disperam.

Dar ma trezesc acuma...Incep sa ma regasesc. Imi recunosc sufletul.
Am hobby-uri din nou!!
Nu mi-e frica de ridicol din nou. Eram funny, mai! Lumea se uita la mine si se astepta sa fac ceva. Nu mi-era frica sa dansez, sa cant, sa ma imbrac ciudat. Si cine radea de mine, mi-era prieten. Dar atunci...m-am gandit ca daca eu ma fac de toata jena, tu nici gand nu ai sta langa mine.
Risc din nou. Da, pentru ca realizez ca singurul lucru pe care il pierd...e timpul. De ce sa nu ma risc?
Inca nu rad, inca nu.
Pentru ca sunt obosita. Am dat, si am dat. Am gandit si am gandit. Cand nu erai, mi-era dor.
Dorul oboseste. Pentru ca plangi, pentru ca te agiti cu intrebari unde e ? ce face? Pentru ca umbli sa gasesti lucruri sa iti aminteasca...
Gelozia oboseste. Nu te lasa sa dormi. Inchizi ochii si pif!!!...imaginile fericirii in doi: ei doi!!

Cel mai adevarat lucru! Ceva in ce o sa cred restul vietii mele: dragostea e oarba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si tocmai pentru ca e oarba, te tine dependent de cel pe care il iubesti. Dar printr-o minune revine vederea. Si vine cu tot ce nu ai vazut inainte!! Si sa vezi ce fain ii acuma cand "vezi" tot! E momentul in care descoperi ce proasta ai fost...asa ca a doua lectie despre iubire: dragostea...te prosteste!!

dar daca e dragoste implinita...it's the best damn thing!

Niciun comentariu: