miercuri, 31 decembrie 2008

inca un an...

Si iaca a mai trecut un an in care fiecare cilpa fericita, fiecare zambet..ce mai?!...fiecare chestie are legatura cu tine! si ii multumesc Lui Dumnezeu pentru fiecare dintre ele! Am inceput anul in cea mai mare disperare, vazandu-te tinand in brate pe altcineva, in timp ce artifciile umpleau cerul. Si eu explicam lacrimile ca si un gest de emotie, cand de fapt..
Nu stiu ce se va intampla maine, dar sper sa fie diferit. Dar daca vei face la fel, nu mai am de ales decat sa dau aceeasi explicatie! Pentru ca...un an cu aceleasi sentimente, aceleasi povesti, nu m-ar surprinde sa se termine in acelasi fel...
Si totusi, eu sunt diferita. Adica am mai crescut, 12 luni mi-au adus invataturi, din care am prins ce imi va folosi in viitor...Dar pot sa fiu diferita intr-un milion de sensuri, si totusi...ce e absurd, absolut ridicol...e ca am aceleasi sentimente pentru tine...si ceea ce e trist, absolut dezamagitor...e ca si tu, din pacate, ai aceleasi sentimente pentru mine. Bineinteles ma intreb daca anul urmator, voi reusi sa schimb si acea parte din mine care e pierduta dupa tine. Vezi...eu niciodata nu m-am intristat ca tu nu ma vrei; ma dispera cat de mult te vreau eu! De aceea nu poti sa porti nici o vina pentru tristetile mele. Eu sunt singura care s-a dus pe acel drum pierdut.
Si inca merg pe el...pentru ca...in 2009...tot pe tine te vreau!

Niciun comentariu: