duminică, 7 decembrie 2008

prea mult, prea putin


cand incerci sa imi faci o surpriza, ma chinui sa zambesc cum trebuie! Pentru ca te uiti la mine cu ochii intreband daca imi place. E minunat sa observ interesul tau inocent. Si eu explodez pe dinauntru de fericire...ca stiu ca atunci intr-un fel sau altul, dar total inocent, esti interesat de mine! Nu-ti poti imagina ce fericita sunt! Dar trebuie sa gandesc si sa impart, sa iti arat exact cantitatea de bucurie pe care o are un om normal atunci cand un prieten ii face o surpriza! Si atunci iese bucuria fortata...si tu observi si ai impresia ca e minciuna.
Si chiar e minciuna. Ce vezi tu e bucuria strecurata prin ganduri. Crezi ca ce simt e prea putin si te pacalesc ca sa nu-ti ranesc sentimentele si de aia mimez un entuziasm. cand de fapt eu...ti-as sari in brate, te-as saruta si ti-as spune cat de mult te iubesc! Pentru ca nu pot sa iti sar in brate, rad, iti evit privirea, spun " merciii mult!!", te pup pe obraz si te imbratisez nu mai mult de 5 secunde. Eu nu mimez fericirea mare...eu mimez fericirea mica.
Tu nu o faci cu intentia sa iti sar in brate de bucurie...tu o faci cu intentia ca eu doar sa sar in sus de bucurie! Pentru ca esti un om bun, un prieten minunat.
Tu o faci fara nici un gand, eu o fac cu prea multe ganduri!

Niciun comentariu: