sâmbătă, 5 iulie 2008

o dorinţă

Am una singura: sa nu mai doara! Sa nu ma mai usture ochii de la plans. Sa nu imi vina sa urluuuuuuuuuuu in gura mareeeeeeeeeeee ca il urascccccc pentru tot ce imi face!!!!!!! Vreau sa nu mai doara. Vreau sa nu mai scriu pe blog in timp ce plang. Vreau sa nu mai respir cu greutate de plumb...Vreau alte ganduri!! Vreau alte imagini!! Vreau sa nu mai doara. il vad cum imi scoate inima din piept, plina de sange, se joaca putin cu ea, mi-o pune inapoi, ma coase, ma rupe din nou, mi-o prinde din nou sa fie sigur ca si-o lasat URMA. Si tot asa...
A rupt-o azi. De atunci doare.
Nu stiam cum e sa iti simti inima rupta. Si stiu, e figura de stil...am inima rupta, bla, bla, bla. Dar e durere...fizica!

Ca si in piesa "One" : "you gave me nothing, now it's all I got".

Dragostea te prosteste. Dragostea doare.

Niciun comentariu: