vineri, 12 septembrie 2008

un gand, o poveste, o lacrima



Still here...still "there"!
Am incercat. Am crezut ca poate, lacrimile scot si sentimentele. NU!Esti tot aici...Aici unde? Peste tot! Nu ai plecat nici o secunda. Cat m-am chinuit sa te uit...sa te las...sa te ignor...si chiar am crezut ca am facut-o...dar apoi...te-am vazut!
Sufletul mi se umple de o bucurie cand te vad, si de o tristete absurd de mare atunci cand ma ignori. Pentru bucuria nepretuita a momentelor frumoase, a clipelor in care parca ne traim povestea, pentru dorinta de a trece din vis in realitate...pentru toate astea primesc si tristetea! Pentru ca ma iei de mana pentru 2 secunde si pastrez senzatia degetelor tale cat pot de mult...Pentru ca tot din mine urla dupa tine...eu imi duc trupul acolo unde imi e deja sufletul.

STIU ca dintr-un gand se naste o poveste care naste lacrima...dar inainte si dupa am o bucurie...oricum ai fi, tu!
Cata nevoie am de tine...

I HATE LOVE!!

Niciun comentariu: